Idees #SempreUIB IV

Running Shoe on Apple iOS 13.3 Entrenament ràpid matinal

Fes el circuit següent tres vegades: 20 salts de tisora (jumping jacks); treu de la nevera el que pesi més i fes 15 esquats; després, 15 flexions, 1 esquat amb l’esquena recolzada a la paret durant 30 segons, 10 flexions de tríceps i 30 segons de planxa (plank).

Si has quedat amb ganes de fer més, pots accedir a les classes virtuals de CampusEsport aquí.

Les nostres llistes de reproducció preferides

Ara que començam la «nova normalitat», et deixam una llista de reproducció que et pot acompanyar durant les diferents fases del dia: a ca teva, per fer fitness i per estar a la terrassa amb amics

Newspaper on Apple iOS 13.3 Notícies d’interès

Estigues informat de les últimes novetats oficials sobre el coronavirus i comunitat universitària aquí. I si tens Telegram, rep les notícies més recents amb aquest bot.

Rocket on Apple iOS 13.3 Start Talks

El dia 7 de maig varen tenir lloc les primeres Start Talks en format virtual. Ets una persona emprenedora? Respon aquest breu qüestionari i t’avisarem per a la següent.

Hourglass Not Done on Apple iOS 13.3 Granet d’arena

• L’IFISC participa en un projecte nacional del CSIC per analitzar l’efecte que tenen les mesures de distanciament social i necessita la nostra col·laboració. Pots aportar informació valuosa per a la presa de decisions (i evitar que ens tornin a tancar a veure Netflix) contestant aquesta enquesta.
  • Per fer front a la bretxa tecnològica, la UIB ofereix en préstec als estudiants un ordinador portàtil i targetes SIM amb accés a internet durant els mesos de juny i juliol.

Brain on Apple iOS 13.3 Recomanacions psicològiques

Falta menys d’un mes perquè comenci l’estiu, i les Illes Balears ja estem en la fase 2; la nova normalitat s’acosta. La recomanació d’avui és bastant senzilla: gaudeix del present. No saps com ho has de fer? @minirvana_blanca t’ensenya a relaxar-te i a practicar mindfulness sense sortir de ca teva.

Laptop on Apple iOS 13.3 Aportacions #SempreUIB

El Dr. Scott Plunkett, professor titular de la Universitat Estatal de Califòrnia a Northridge i que ha participat com a professor convidat a la UIB, fa creure als estudiants que els seus cinc «germans» han anat a veure’l amb aquest enginyós fons de pantalla de Zoom. Com diu Scott: gaudeix de la vida!

A la nit

Amb pantalla: a causa de la situació d’excepcionalitat que vivim actualment, i perquè puguem continuar gaudint de l’oferta cultural universitària, el Servei d’Activitats Culturals posa a l’abast de la comunitat diversos recursos culturals en línia.

Sense pantalles: et presentam… El macramé! Consisteix a teixir a mà una sèrie de patrons repetits. Aquesta activitat t’ajudarà a ser més creatiu, estar més concentrat i tenir sensació de relaxació. Podràs decorar qualsevol racó de ca teva amb els teus propis dissenys. No tens excusa, perquè només necessites fil i alguna cosa per subjectar el teixit. Aquí te’n deixam un tutorial.

Blanket Knit GIF

Speaking Head on Apple iOS 13.3 #SempreUIB

Has estudiat a la UIB? Tens algun consell per compartir? Explica’ns-el a sempre@uib.cat i el publicarem a la pròxima entrada.